Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.
Brilliant Care - Twój ekspert™
Regulamin świadczenia usług & systemu EJRENE™ CM Brilliant Care v.23.12.03.01
Użyte skróty |
bon – zdematerializowana forma bonu rabatowego w postaci kodu QR (w postaci
wydruku lub elektronicznej) uprawniającego do skorzystania z rabatu kwotowego
na zakup usług, przy czym nie ma możliwości wymiany bonu na
ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy Centrum albo Centrum Medyczne albo Brilliant Care
albo CM - Centrum Medyczne Brilliant Care, prowadzone przez
Brilliant Care sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Inżynierskiej 39B, 53-228
Wrocław dane osobowe — informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do
zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”) e‑recepta — rodzaj elektronicznej dokumentacji medycznej, o
którym mowa w art. 2 pkt 6 lit. a ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o
systemie informacji w ochronie zdrowia e-skierowanie — rodzaj elektronicznej dokumentacji medycznej, o
którym mowa w art. 2 pkt 6 lit. c ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o
systemie informacji w ochronie zdrowia e-zwolnienie — dokument elektroniczny stanowiący zaświadczenie
lekarskie, o którym mowa w art. 54 i 55 ust. 1 ustawy z dnia 25 czerwca 1999
r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i
macierzyństwa ELYSYON™ - marka CM, system dostępu do laboratorium link albo hyperlink albo łącze
- zbiór znaków umożliwiający pozyskanie zawartość konkretnej strony
internetowej lub ustalonego zasobu internetowego NFZ - Narodowy Fundusz Zdrowia MojaWizyta™ – strona internetowa (aplikacja),
umożliwiająca wgląd do danych: godzina i dzień zarezerwowanej wizyty, miejsce
umówionej wizyty, szacowane opóźnienie rozpoczęcia wizyty możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna - osoba, którą można
bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie
identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny (PESEL),
dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka
szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną,
psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej, o
której dane są zbierane w ramach świadczonych wizyt oraz przekazywane do
systemu e‑zdrowie (P1) — m.in. w zakresie niezbędnym do
realizacji e‑recept i e‑skierowań, e-zwolnień i danych
przekazywanych do NFZ; dane te są również zapisywane w plikach cookies. opłata o czasie - wniesienie opłaty za rezerwację terminu wizyty za pomocą
systemu EJRENE™ w określonym przez ten system czasie,
generowanym dla każdej opłaty indywidualnie, na podstawie algorytmów zawartych
w oprogramowaniu EJRENE™, obciążana dodatkowo prowizją
operatora; CM może czasowo zadecydować o niedoliczaniu
opłat prowizji operatora za wniesienie opłaty za rezerwację terminu
wizyty rezerwacja terminu wizyty – zarezerwowanie terminu wizyty w danym czasie dla
możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej i opłacona o czasie, w przypadku
otrzymania łącza do opłaty, czym zarządzają algorytmy systemu zarządzania
wizytą pdf albo png albo jpg
albo jpeg – jeden ze standardowych
formatów danych komputerowych prowizja operatora – opłata, którą pobiera operator płatności, za jej
przetworzenie, niezależnie od strony płatności, którą obciąża sms albo SMS – krótka wiadomość tekstowa, wysyłana pod numer
telefonu komórkowego system ADAM™ - system używany przez Centrum do
zarządzania wizytami, integrujący system EJRENE i ELYSYON, służący do automatycznej
komunikacji pomiędzy Centrum a Pacjentami i pracującymi lekarzami system EJRENE™ - system używany przez Centrum do zarządzania
wizytami, umożliwiający płatność za rezerwację terminów wizyty system zarządzania wizytą - zautomatyzowany sposób prowadzenia kalendarza
wizyt w Brilliant Care, zintegrowany z obsługą manualną, poprzez telefon, internet
albo w inny dowolny sposób, do którego należą system EJRENE™, system
ADAM™ oraz ELYSYON™ wizyta - każde zdarzenie medyczne, które prowadzi do badania przedmiotowego lub
podmiotowego, albo do pobrania materiału do badań, przeprowadzone przez
lekarza albo pielęgniarkę, albo inny personel medyczny, w myśl obowiązującego
ustawodawstwa wizyta ON-LINE - szczególny typ wizyty, który prowadzony jest przez
systemy teleinformatyczne (intenet, telefon) i z
użyciem odpowiedniego oprogramowania; więcej informacji o wizycie ON-LINE |
Wstęp
Regulamin dostępny jest na stronie Centrum Medycznego Brilliant Care pod adresem
internetowym: https://www.brilliantcare.pl/regulamin/regulamin-systemu-ejrene,
może zostać także okazany w formie wydruku, na prośbę Pacjenta, przez personel Rejestracji
Centrum Medycznego Brilliant Care, przy wizycie Pacjenta stacjonarnie, w miejscu prowadzenia przez
Brilliant Care działalności leczniczej.
W przypadku realizacji usług stacjonarnie, albo zakupu usług stacjonarnie (w Rejestracji Centrum
Medycznego Brilliant Care), uznaje się, że Pacjent zapoznał się z tym
ogólnodostępnym regulaminem, zna i akceptuje jego postanowienia; jeżeli Pacjent
nie zna treści tego regulaminu, to powinien zaznajomić się z jego treścią,
najpóźniej w chwili rozpoczęcia świadczenia usług przez Brilliant Care albo przed
zakupieniem usługi, jeżeli nie doszło jeszcze do jej realizacji; jeżeli tego
nie dokona – reklamacje z tytułu nieznajomości regulaminu nie będą rozpatrywane.
W przypadku zakupu usługi on-line: na stronach Centrum Medycznego Brilliant
Care: Pacjent potwierdza znajomość tego regulaminu, oraz fakt, że zna i
akceptuje jego postanowienia, poprzez
zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu; jeżeli korzysta z systemu
automatycznych kalendarzy (jak Znany Lekarz, MyDr),
gdzie nie wydzielono odpowiedniego pola formularza, uznaje się, że Pacjent
zapoznał się z tym ogólnodostępnym regulaminem, zna i akceptuje jego postanowienia
Osoba, która akceptuje ten regulamin, wyraża zgodę na komunikację
elektronicznymi środkami jak e-mail, telefon, sms, celem realizacji
prawidłowego przebiegu usług, wizyt i ważnego interesu Brilliant Care sp. z o.o. – na przykład: w ramach informacji o kalendarzu
wizyt, informacjach o opóźnieniach, podsumowaniach itp., dotyczących wizyt,
płatności za rezerwację terminów wizyt. Oświadcza nadto, że zapoznała się z
cennikiem wizyt, dostępnym pod adresem www: https://www.brilliantcare.pl/regulamin/cennik
Regulamin ten będzie uznawany jako nadrzędny wobec innych regulaminów, co
ma zastosowanie w szczególności, gdy pacjent rejestruje wizytę przez zewnętrzne
systemy zarządzania wizytą, jak MyDr lub Znany Lekarz
|
|
A. Informacje o Administratorze danych osobowych i informacja o
przetwarzaniu danych osobowych |
1. Główna informacja o administratorze została zawarta w Polityce
Prywatności 2. Funkcjonowanie Centrum Medycznego Brilliant Care reguluje między
innymi ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. (z późniejszymi poprawkami) „o
działalności leczniczej”. 3. Celem prawidłowego prowadzenia działalności, Centrum prowadzi
kalendarz zaplanowanych wizyt, w związku z czym przetwarza dane osobowe
pacjentów. Jest ono ograniczone do przewidzianych literą prawa danych: celem
prawidłowej identyfikacji pacjenta i kontaktu z nim: imienia, nazwiska, nr
PESEL, nr i serii dokumentu tożsamości, numeru telefonu, ew. adresu e-mail.
Pozostałe wprowadzone dane, jak adres zamieszkania, wywiad chorobowy,
rozpoznania kliniczne, sposób leczenia, pobierane leki itd. wymagane są do
prawidłowego przeprowadzenia wizyty. 4. Podane dane osobowe mogą być nadto przetwarzane w ważnym interesie CM,
nie są natomiast przekazywane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów
współpracujących, ale jedynie w niezbędnym, minimalnym zakresie i jedynie w
celu realizacji powyższych potrzeb: tj. rejestracji wizyt przez podmioty
zewnętrzne, realizacji świadczeń w ramach NFZ, dostarczenia wiadomości i
listów przez operatora pocztowego, SMS, e-maili, płatności itp., oraz celem
rozpatrzenia ewentualnych reklamacji. 5. Dane przechowywane będą do 6 miesięcy i następnie automatycznie
niszczone, chyba, że ich dłuższe przechowywanie, archiwizowanie i
przekazywanie innym podmiotom wynika z innych obowiązków i ustaw, albo
interesu CM |
B. Realizacja wizyt |
1. Pacjent wyraża chęć odbycia wizyty w Centrum Medycznym Brilliant Care
poprzez aktywny kontakt telefoniczny z rejestracją, samodzielną wizytę w
rejestracji albo rezerwację wizyty poprzez systemy zarządzania wizytą; w
przypadku dzieci - rejestrującym jest opiekun prawny; w tym czasie pobierane
są dane niezbędne do identyfikacji Pacjenta i przeprowadzenia takiej wizyty,
oferowany jest termin wizyty. 2.a. System EJRENE™ lub system ADAM™ na podstawie własnych algorytmów mogą
wygenerować link do płatności za rezerwację terminu wizyty wraz z: z góry
określonym terminem płatności za taką rezerwację oraz kwotą takiej rezerwacji.
Pacjent uzyskuje link płatności za rezerwację terminu wizyty poprzez SMS lub
e-mail. b. W przypadku nieopłacenia rezerwacji terminu wizyty w kwocie i w czasie, o którym Pacjent jest informowany
w otrzymanej wiadomości, jak z pkt. a, termin rezerwacji wizyty może ulec
zwolnieniu. Centrum Medyczne nie może zagwarantować, że taka wizyta może się
odbyć i w przypadku przybycia do CM przez pacjenta na wizytę w danym terminie,
pomimo braku rezerwacji wizyty, CM nie ponosi odpowiedzialności za takie
zdarzenie. c. Po prawidłowym opłaceniu rezerwacji terminu wizyty, pacjent otrzymuje
zwrotnie kod, który posłuży do zmniejszenia właściwej kwoty odpłatności za
wizytę o kwotę opłaconą za jej rezerwacje. Kod ten będzie wyświetlany na stronie:
https://www.brilliantcare.pl/zaplac/ po spełnieniu warunków prawidłowego
wypełnienia zamieszczonego formularza. d. Kwota za opłaconą rezerwację terminu wizyty nie podlega zwrotowi, gdyż
rezerwacja terminu wizyty wykonywana jest na zlecenie danego Pacjenta i indywidualnie tylko dla niego. W przypadku
istotnych powodów dotyczących Pacjenta, wydawany jest bon, o czym w punktach
poniżej. e. w terminie do 14 dni przed wizytą, system EJRENE™ lub system ADAM™ mogą
nawiązać automatycznie połączenie telefoniczne albo wysłać wiadomość (SMS,
e-mail), pod zarejestrowany numer telefonu/e-mail pacjenta albo jego
opiekuna, celem przypomnienia o nadchodzącym terminie wizyty albo celem
potwierdzenia stawienia się pacjenta w danym terminie; systemy mogą wymagać
interakcji; w przypadku braku interakcji albo nieuzyskiwania skutecznego
połączenia – rezerwacja terminu wizyty może zostać anulowana f. w terminie do 14 dni przed wizytą, z pacjentem, albo w przypadku
dzieci, z ich przedstawicielem, może kontaktować
się (przez telefon, e-mail albo SMS) rejestracja, celem uzupełnienia
brakujących danych, niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia wizyty;
odmowa podania danych równoznaczna jest z rezygnacją z rezerwacji terminu
wizyty, a w przypadku wcześniejszego opłacenia tego terminu, bez prawa do
zwrotu środków 3. Pacjent winien stawić się w rejestracji na co najmniej 10 minut
przed terminem zaplanowanej wizyty, aby mogła rozpocząć się o czasie. Spóźnienie
się Pacjenta w gabinecie powyżej 1 minuty na zaplanowaną wizytę traktowane
jest jako brak stawienia się Pacjenta na wizytę (chyba że zaistnieje istotny
powód), jak niżej. W takim przypadku opłata za rezerwację terminu wizyty przepada,
a zdeponowana kwota zostaje wprowadzona do systemu fiskalnego jako: „opłata
za rezerwację wizyty” i wystawiony zostaje paragon fiskalny; w przypadku
braku wcześniejszej informacji na temat NIP dla podmiotu – paragon zostanie
wystawiony na osobę fizyczną; tak wystawiony paragon pozostaje do odbioru
przez 1 miesiąc w siedzibie Centrum, albo (wg cennika), zostanie przesłany na wskazany adres. Po
okresie karencji wynoszącym 1 miesiąc od daty wystawienia paragon zostaje
zniszczony. 4. Za niestawienie się na
wizycie Pacjenta rozumie się nadto: 5. Za wizyty pobierane jest wynagrodzenie, zgodnie z cennikiem, o którym mowa
we wstępie; przy opłacie odliczona zostaje kwota wniesiona w przypadku opłaty
za rezerwację terminu wizyty, po okazaniu kodu uprawniającego do otrzymania
takiego odliczenia 6. Sytuacje szczególne (Istotne powody)
|
C. Zakup badań diagnostycznych , laboratoryjnych, bonów podarunkowych |
1. Skierowania na zakupione badania diagnostyczne (TK, MRI, USG), do
wykonania w podmiotach zewnętrznych, ważne są 30 dni. Jeżeli Pacjent nie
dokona rejestracji (nie umówi się) na dane badanie w tym terminie, ważność
takiego skierowania wygasa i zapłacone środki nie podlegają wówczas zwrotowi. 2. W przypadku rezygnacji z zakupionego badania diagnostycznego (TK, MRI,
USG) do wykonania w podmiotach zewnętrznych, w terminie do 30 dni od daty
zakupu, Brilliant Care sp. z o.o. nie zwraca wpłaconej kwoty, wydawany jest
bon na usługi własne, z terminem ważności 90 dni, o równowartości kwoty
wydanej na rzeczone badanie; celem uzyskania bonu, niezbędne jest zwrócenie
oryginalnego paragonu oraz skierowania na badanie. 3. Skierowania na zakupione badania laboratoryjne, do wykonania w miejscu
(ul. Inżynierska 39B), ważne są 90 dni. Jeżeli Pacjent nie wykona umówionych
badań w terminie do 90 dni od daty ich zakupu, ważność skierowania wygasa i
zapłacone środki nie podlegają wówczas zwrotowi. 4. W przypadku rezygnacji Pacjenta z zakupionych badań laboratoryjnych,
diagnostycznych albo innych usług, przed ich wykonaniem (do 90 dni od daty
zakupu), Pacjent winien zwrócić: skierowanie otrzymane z Centrum, paragon
potwierdzający opłatę za wymienione badania, w zamian wydawany jest bon na
usługi własne o wartości wpłaconej kwoty i ważności 90 dni, nie ma możliwości
zwrotu gotówki. |
Inżynierska 39B, 53-228 Wrocław
NIP: 8943176001 REGON: 52036259700019 KRS: 0000930669
Copyright © 2021-2023 Brilliant Care sp. z o.o. · All Rights Reserved · Brilliant Care