wizyta ON-LINE

Brilliant Care - Twój ekspert w endokrynologii™


Zadzwoń do rejestracji Umów wizytę przez MyDr Umów wizytę przez ZL


Czym jest wizyta ON-LINE?

Jest to wizyta przeprowadzana przez lekarza Centrum Medycznego Brilliant Care z pacjentem, który fizycznie nie znajduje się w gabinecie. Umożliwia postawienie wstępnego rozpoznania, ustalenie postępowania, wdrożenie, na podstawie przedstawionej dokumentacji medycznej, leczenia, bądź kontynuację leczenia, jeżeli pacjent do tej pory nie był związany z CM Brilliant Care.


Jakie warunki techniczne wymagane są do przeprowadzenia wizyty ON-LINE?

Wizyta ON-LINE przeprowadzana jest w formie rozmowy telefonicznej, przy czym pacjent zobligowany jest do wcześniejszego cyfrowego przesłaia kompletnej dokumentacji medycznej przez system EJRENE™. W pewnych sytuacjach, w przypadku problemów z łączem telefonicznym, lekarze z CM Brilliant Care podejmą próbę kontaktu poprzez ZOOM
W imieniu dziecka, wiztę ON-LINE zamawia i realizuje opiekun prawny.

Jakie są ograniczenia wizyty ON-LINE

Wizyta ON-LINE zarezerwowana jest jedynie dla pacjentów stabilnych klinicznie, to znaczy, że jeżeli występują dolegliwości nagłe, potencjalnie zagrażające życiu (ból w klatce piesiowej, zaburzenia rytmu serca, niedowład, gwałtowna duszność itp.), taki pacjent powinien zgłosić się do najbliższego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, bądź wezwać Pogotowie Ratunkowe.

w czasie wizyty ON-LINE pacjent nie może otrzymać recepty na leki z grupy P albo N.

w czasie wizyty ON-LINE pacjent nie może otrzymać druku zwolnienia lekarskiego ZLA

pacjent, który przebywa aktualnie w szpitalu, nie może korzystać z usługi wizyty ON-LINE


O czym należy pamiętać, przy wizycie ON-LINE?
  • dokumentacja medyczna przed wizytą musi zostać dostarczona w terminie, zgodnie z regulaminem systemu EJRENE™, nie ma możliwości dosłania dokumentacji po wizycie

    opłata za wizytę musi zostać dokonana w terminie, zgodnie z regulaminiem systemu EJRENE™

    pacjent winien podać aktualny numer telefonu, pod który zadzwoni lekarz, niebędne jest także podanie adresu e-mail, gdzie zostanie przesłane podsumowanie z wizyty

    jeżeli zostanie wydana recepta, to ważność recepty zwykłej wynosi 30 dni, po tym terminie nie da się jej zrealizować; wydanie kolejnej recepty wiąże się z kolejną wizytą

    jeżeli recepta została wydana z ważnością do 365 dni, to i tak pierwsze opakowanie leku należy zakupić w ciągu 30 dni; przy realizacji w późniejszym terminie, farmaceuta odliczy ilość leku, którą powinien zużyć pacjent od dnia wystawienia recepty do dnia jej rzeczywistej realizacji i wyda zmniejszoną ilość leku; taka recepta pozostaje ważna rok, jednak może okazać się, że Pacjent nie otrzyma żadnego leku

    każdy lek z recepty można zakupić w innej aptece (szczególnie ważne, jeżeli apteka nie posiada danej pozycji z listy leków), ale jeżeli rozpoczęto realizację np. jednego opakowania spośród trzech wypisanych dla danej pozycji lekowej, to resztę opakowań można już kupić jedynie w aptece, w której rozpoczęto tę częściową realizację pozycji lekowej

    ceny leków objętych zniżkami: B, R, 30% są identyczne w całej Polsce, należy jednak zwrócić uwagę na lek wypisany na 100%, gdyż jego cena będzie różniła się pomiędzy poszczególnymi aptekami

    Centrum Medyczne Brilliant Care na bieżąco sprawdza Państwa status ubezpieczenia w NFZ i lekarze, kierując się wskazaniem medycznym, mogą wystawiać recepty refundowane


Jak odebrać receptę lub skierowanie na wizycie ON-LINE?
  • po zalogowaniu się do MyDr

    z Internetowego Konta Pacjenta: pacjent.gov.pl

    w aplikacji mObywatel, dostępnej dla systemów Android oraz iOS

    w aplikacji mojeIKP, dostępnej dla systemów Android oraz iOS



Centrum Medyczne Brilliant Care

Inżynierska 39B, 53-228 Wrocław

NIP: 8943176001 REGON: 52036259700019 KRS: 0000930669

tel. +48 71 8808 666 e-mail: 

Copyright © 2021-2022 Brilliant Care sp. z o.o.  · All Rights Reserved · Brilliant Care