Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.
Brilliant Care - Twój ekspert™
Wizytę można umówić telefonicznie, albo samodzielnie:
Jest to wizyta przeprowadzana przez lekarza Centrum Medycznego Brilliant Care z pacjentem, który fizycznie nie znajduje się w gabinecie. Umożliwia postawienie wstępnego rozpoznania, ustalenie postępowania, wdrożenie, na podstawie przedstawionej dokumentacji medycznej, leczenia, bądź kontynuację leczenia, jeżeli pacjent do tej pory nie był związany z CM Brilliant Care.
Wizyta ON-LINE zarezerwowana jest jedynie dla pacjentów stabilnych klinicznie, to znaczy, że jeżeli występują dolegliwości nagłe, potencjalnie zagrażające życiu (ból w klatce piesiowej, zaburzenia rytmu serca, niedowład, gwałtowna duszność itp.), taki pacjent powinien zgłosić się do najbliższego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, bądź wezwać Pogotowie Ratunkowe.
w czasie wizyty ON-LINE pacjent nie może otrzymać recepty na leki z grupy P albo N.
w czasie wizyty ON-LINE pacjent nie może otrzymać druku zwolnienia lekarskiego ZLA
pacjent, który przebywa aktualnie w szpitalu, nie może korzystać z usługi wizyty ON-LINE
dokumentacja medyczna przed wizytą musi zostać dostarczona w terminie, zgodnie z regulaminem systemu EJRENE™, nie ma możliwości dosłania dokumentacji po wizycie
opłata za wizytę musi zostać dokonana w terminie, zgodnie z regulaminiem systemu EJRENE™
pacjent winien podać aktualny numer telefonu, pod który zadzwoni lekarz, niebędne jest także podanie adresu e-mail, gdzie zostanie przesłane podsumowanie z wizyty
jeżeli zostanie wydana recepta, to ważność recepty zwykłej wynosi 30 dni, po tym terminie nie da się jej zrealizować; wydanie kolejnej recepty wiąże się z kolejną wizytą
jeżeli recepta została wydana z ważnością do 365 dni, to i tak pierwsze opakowanie leku należy zakupić w ciągu 30 dni; przy realizacji w późniejszym terminie, farmaceuta odliczy ilość leku, którą powinien zużyć pacjent od dnia wystawienia recepty do dnia jej rzeczywistej realizacji i wyda zmniejszoną ilość leku; taka recepta pozostaje ważna rok, jednak może okazać się, że Pacjent nie otrzyma żadnego leku
każdy lek z recepty można zakupić w innej aptece (szczególnie ważne, jeżeli apteka nie posiada danej pozycji z listy leków), ale jeżeli rozpoczęto realizację np. jednego opakowania spośród trzech wypisanych dla danej pozycji lekowej, to resztę opakowań można już kupić jedynie w aptece, w której rozpoczęto tę częściową realizację pozycji lekowej
ceny leków objętych zniżkami: B, R, 30% są identyczne w całej Polsce, należy jednak zwrócić uwagę na lek wypisany na 100%, gdyż jego cena będzie różniła się pomiędzy poszczególnymi aptekami
Centrum Medyczne Brilliant Care na bieżąco sprawdza Państwa status ubezpieczenia w NFZ i lekarze, kierując się wskazaniem medycznym, mogą wystawiać recepty refundowane
Inżynierska 39B, 53-228 Wrocław
NIP: 8943176001 REGON: 52036259700019 KRS: 0000930669
Copyright © 2021-2024 Brilliant Care sp. z o.o. · All Rights Reserved · Brilliant Care